دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حاشیه بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان| از پرتاب بطری و حضور مربی تیم ملی تا حضور پورعلی گنجی با عصا

حاشیه بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان| از پرتاب بطری و حضور مربی تیم ملی تا حضور پورعلی گنجی با عصا
مدافع مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس خود را با عصا برای تماشای دیدار سرخپوشان و استقلال تاجیکستان به ورزشگاه آزادی رسانده بود.
کد خبر : 875096

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، دو تیم پرسپولیس و استقلال تاجیکستان از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این‌ بازی در پایان نیمه اول با برتری یک بر صفر سرخپوشان ایران به پایان رسید.

*حدود نیمی از ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران پر شده بود و این درحالی است که طبق قرارهای در نظر گرفته شده، بلیت کمتر از نصف ورزشگاه فروخته شده بود.

*مرتضی پورعلی گنجی، مدافع مصدوم پرسپولیس با لباس شخصی و با عصا به ورزشگاه آزادی آمده بود.

*در ابتدای بازی، یک پنالتی به سود استقلال تاجیکستان گرفته شد و این تصمیم داور واکنش هواداران را در پی داشت و آن‌ها به سمت زمین مسابقه بطری پرتاب کردند.

*در ادامه بیرانوند موفق شد پنالتی حریف را دریافت کند و این اتفاق باعث شد تا هواداران پرسپولیس بسیار خوشحال شوند و دروازه‌بان پرسپولیس را تشویق کنند.

*پس از این پنالتی، هواداران پرسپولیس بیشتر به تشویق تیم محبوب خود پرداختند و با هر صحنه خطرناک، سرخ‌ها را تشویق به گلزنی کردند.

*در میان تشویق‌های هواداران، شور و شوق تماشاگران زن پرسپولیسی بیشتر به چشم خورد. آن‌ها با صدای بلند و یک صدا به تشویق پرسپولیس پرداختند.

*در دقیقه ۲۴ این دیدار، هواداران پرسپولیس با زنده نگه داشتن یاد هادی نوروزی، این بازیکن سرخ‌پوش فقید را تشویق کردند.

* مانیکونه دستیار ایتالیایی امیر قلعه‌ نویی در ورزشگاه آزادی حضور دارد.

*در دقایق پایانی بازی سعید صادقی رو یک شوت از پشت محوطه جریمه حریف موفق شد دروازه استقلال تاجیکستان را باز کند. پرسپولیسی‌ها بعد از این گل، به خوشحالی پرداختند و حلقه شادی شکل دادند و با هواداران خود جشن این گل را گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب